LOVE

LOVE
LOVE 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVE و آدرس dayemb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تنهایی حالتی عاطفی و هیجانی است که در آن فرد شدیدا احساس جدایی و خالی بودن می کند. تنهایی چیزی بیشتر از خواستن یک مصاحب و همدم است و حتی تنهایی چیزی بیش از آن است که بخواهیم کسی با ما باشد یا با او کاری بکنیم. تنهایی احساس بریدگی، قطع بودن و حتی بیگانگی با دیگران است. فرد تنها ممکن است احساس کند که برقراری ارتباط با دیگران برایش امکانپذیر نیست. یعنی نه تنها تمایلی به بودن در کنار دیگران ندارد بلکه حتی این کار برایش امکانپذیر نیست. این یعنی احساس بریدگی شدید. افراد تنها عموما احساس ذهنی پوچی و تو خالی بودن دارند. این احساس درونی و ذهنی است و در واقع عینی نیست. یعنی دیگران به لحاظ فیزیکی در کنار فرد هستند و حتی اطراف او ممکن است دوستان و نزدیکانی باشند، ولی فرد هنوز احساس تنهایی، پوچی و خالی بودن نماید. لذا این احساس درونی و ذهنی جدایی از دنیا و پیرامون است.



چه خوش خیال بودم ...
که همیشه
فکر می کردم
در قلب تو
محکومم
... .....به حبس ابد!!
... به یکباره جا خوردم ......
وقتی
زندان بان
برسرم فریاد زد
هی...
تو ...
آزادی!
و صدای گامهای
غریبه ای که به سلول من می آمد . . .



یک


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت19:13---3 آبان 1391
سلام دوست من از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود تو هم از وبلاگم دیدن کن ونظر هم بدی اگه خواستی میتونی از مطالبم استفاده کنی یعنی میتونی از مطالبم برای وبلاگت کپی کنی من در روز پیش از 3 مطالب در وبلاگم میگذارم اما به شرطی که لینکم کنی تا منم لینکت کنم
مدیر وبلاگ:مسعود


masoud200.loxblog.com

موضوع وبلاگم:اخبار بازیها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:علل تنهایی سکس کس کیر روش کردن, ] [ 18:56 ] [ mb ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام و درود فراوان به شما دوست و عاشق عزیز اگر وبلاگ من مورد پسند شما ود یا نبود خواهش میکنم نظر خود را بدهید تا به بهبود وبلاگ خودتان کمک کند
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 105128
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

<

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 105128
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



 abzareweb

<-PollName->

<-PollItems->

  • پاتوق سرگرمی
  • کوفه